کترینگ فراز قشم

سرویس کترینگ هواپیمایی فراز قشم

کترینگ فراز قشم

سرویس کترینگ هواپیمایی فراز قشم

جهانگردی - برزیل

جمهوری فدراتیو برزیل بزرگ‌ترین و پرجمعیّت‌ترین کشور آمریکای جنوبی است. پایتخت آن برازیلیا و زبان رسمی آن پرتغالی است.

برزیل که منطقه وسیعی را بین مرکز آمریکای جنوبی و اقیانوس اطلس در بر می‌گیرد، شرقی‌ترین کشور قاره آمریکاست و با کشورهای اروگوئه، آرژانتین، پاراگوئه، بولیوی، پرو، کلمبیا، ونزوئلا، گویان، سورینام و گویان فرانسه هم‌مرز است. در حقیقت، برزیل به جز اکوادور و شیلی با تمامی دیگر کشورهای آمریکای جنوبی مرز مشترک دارد

 

برزیل دارای زمین‌های کشاورزی وسیع و جنگل‌های استوایی است. و با داشتن منابع طبیعی گسترده و نیروی کاری غنی قدرتمندترین اقتصاد آمریکای جنوبی است.

برزیل مستعمرهپرتغال بود و این کشور تنها کشور قاره آمریکاست که مردم آن به زبان پرتغالی سخن می‌گویند. برزیل کشوری چندملتی است و جمعیت آن متشکل از نژادهای اروپایی، سرخ‌پوستان آمریکا، آفریقاییان و نیز آسیاییان است. مذهب اصلی این کشور کاتولیک کلیسای رم است.

 

جاذبه های گردشگری برزیل

 

جنگل آمازون و حمل و نقل از طریق رودخانه amazon-in-brazil

جنگل آمازون و حمل و نقل از طریق رودخانه amazon-in-brazil برای رفتن به آمازون می‌توانید قایقی را اجاره کنید و از طریق رودخانه به تماشای آن بروید ولی به هیچ وجه بدون راهنما به داخل جنگل‌های آمازون قدم نگذارید چرا که قبایلی در آنجا زندگی می‌کنند که رسوم و فرهنگ‌های مخصوص خود را دارند و بخش بزرگی از آمازون هنوز به طور کامل کشف نشده است. [قبیله ناشناخته‌ در جنگل‌های آمازون کشف شد]شهر برازیلیا در حقیقت پایتخت مدرن و سیاسی برزیل است. طراحی کلی شهر و ساختمان‌ها و ادارات دولتی این شهر دیدنی است. یادبود اسکار نیمیر (OscarNiemeyer) نیز از دیگر دیدنی‌های معماری این شهر به حساب می‌آید.

شهر سائو پائولو یکی از بزرگترین شهر‌های جهان به حساب می‌آید و به بیانی جنگلی از ساختمان و آسمان خراش است. در اکثر شهر‌های برزیل از جمله سائو پائولو و ریو و براسیلیا نماها و آثار معماری جزو دیدنی ترین جاذبه‌ها هستند.


 


جزیره سن برناردو و مناظر زیبا san-bernardo-island

آنچه در بدو ورود به جزیره چشمها را خیره میکند زلالی باورنکردنی آب دریاست که در کنار شنهای طلایی ساحل زیر تابش نور آفتاب دیده می شود در کنار ساحل ردیف تختها قرار گرفته در کنار ساحل لنگر زنگ زده قدیمی به گل نشسته است.

جزیره سن برناردو در دل اقیانوس آرام و در خلیج بینهایت زیبای Sepetiba متعلق به یک زوج خوش سلیقه و اهل دل ایتالیایی است.خانم و آقای Giovannetti زوج مسنی هستند که سالهاست این جزیره را در تملک خود دارند و همانجا زندگی میکنند.آنها در این جزیره جز ساخت چند ویلای کوچک هیچ تغییری ایجاد نکرده اند.به خاطر همین فضا بسیار بکر و دست نخورده باقی مانده است.آنها در طول هفته میزبان توریستهایی هستند که از تورهای یک روزه این جزیره استفاده میکنند.



آبشار‌های ایگواچو و نمایی بسیار زیبا iguazu-falls


آبشار‌های ایگواچو یکی از زیباترین نماهای طبیعی برزیل واقع در پارانا (Paraná) است. این آبشار‌ها در حقیقت بین آرژانتین و برزیل تقسیم شده‌اند. از برزیل نمایی زیبا و از آرژانتین نمایی نزدیک را خواهید دید.



کوهستان کله قند جذابیتهای ریوsugarloaf-mountain


کوهی که از هر کجای ریو قابل دیدن است و یکی از جذابیت های این شهر محسوب می شود. قله این کوه بر خلیج گوآنابارا و رو به اقیانوس اطلس گسترده است. ارتفاع کوه ١۴٠٠ متر از سطح دریاست.

عده ای معتقدند که علت نام گذاری این کوه به خاطر شکل ظاهریش که شبیه کله قند است می باشد. عده ای دیگر هم میگویند که نام کوه از زبان بومی سرخپوستی گرفته شده و به معنی "کوه بلند" است. برای رسیدن به بالای کوه از یک تله کابین شیشه ای استفاده می شود.



سواحل های برزیل Brazilian Beaches


ساحل ایپانما (Ipanema) و ساحل کاپوکوبانا (Copacobana)دو ساحل زیبای برزیل هستند که هر ساله گردشگران زیادی را جذب خود می کند.



 مجسمه حضرت مسیح (ع) و شرحی درباره آن christ-the-redeemer


کوه کروکوادو در مرکز شهر ریو است که شهرتش را مدیون مجسمه عیسی مسیح است و در بالای بلندی آن جای گرفته است. در هرجای شهر که باشید می توانید این کوه و مجسمه را ببینید. گاهی در روزهای ابری مجسمه در هاله ای از مه فرو می رود و اینگونه اسرارآمیزتر نشان داده می شود.

نام کوه در زبان بومی برزیلی به معنی "پشت گردن" است زیرا کوه شکلی این چنینی را در ذهن تداعی می کند. برای رسیدن به بالای کوه ترامواهایی برقی ساخته شده که از ایستگاه پای کوه شما را سوار می کند و در میانه راه هم اگر دلتان بخواهد توقف کرده و پیاده تان می کند. ایستگاه آخر جایی است که شما پیادهمی شوید و با پله برقی ادامه مسیر را تا پای مجسمه طی می کنید. مجسمه ارتفاع ٣٠ متری دارد که روی یک پایه ٨ متری ساخته شده که کلا ارتفاع آن را به ٣٨ متر می رساند و یکی از بلندترین مجسمه های جهان می باشد.



فستیوال‌ها و ویژگی های آن outdoors


فستیوال‌های متعددی در تمام طول سال برپا هستند ولی معروف‌ترین آن کارناوال نام دارد و 6 هفته و نیم قبل از عید شکر گذاری در روزی که به نام چهارشنبه خاکستر (Ash Wednsday) معروف است برکزار می‌شود. چهارشنبه خاکستر نوعی مراسم مذهبی کاتولیک است ولی در برزیل بیشترین توجه در این فستیوال تفریح و میهمانی‌ها است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد